søndag 4. januar 2015

KURSMODELL
Denne vesken blir det kurs på.  Kommer tilbake til tidspunkt. Skal også sy en uten broderi, i en litt kraftig stoff for å vise at det an gjøres veldig enkelt..  Vesken er mellomstor med 2 utvendige glidelåslommer og lommer inne i foret. Det som er spesielt med denne modellen er at jeg har bukt teknikken "quit as you go" i bunnen og sidesømmene.  Da blir det ingen doble og tjukke sømmer å sy over.  Vesken har glidelåslukking.  Vesken kan syes i hva som helst av stoff og kan dekoreres etter eget ønske.  Midtpartiet er 20x20 cm, og dette kan gjerne være en quilteblokk på ene siden eller begge sider.  Eller jeg kan brodere midtblokken for deg.  Det koster kr.50,- pr. stk. Min veske er lik på begge sider. Grunnen til at jeg bruker midtparti, er at her blir det sømmer på hver side for å sy ned lommene både innvendig og utvendig. På denne modellen har jeg brukt ferdige hanker, men på neste modell  skal jeg lage hanker selv.   Må regne 8 timer på kurset og det vil koste kr.450,-.  Kom gjerne med ønske om tidspunkt.   Kanskje vi sees.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar