mandag 19. januar 2015

 
KURS I MAPPE TIL I-PAD
med lomme til mobilt bredbånd
 
Kurset holdes i Eikerkroken 14, Hokksund
4 timer totalt- Kr. 250,-
 
Tirsdag 10.2. kl. 10 - 14
 
Nytt kurs på kvelden:
Tirsdag 10.2. kl. 17 - 21
 
Materialer:
Stoff: 30 cm i full bredde.  Jeg har brukt "skinn", men hva som helst kan brukes.
Forstoff: 30 cm i full bredde
Vatt: 30 cm, min. bredde 110
Glidelås: Plast min.25 cm
Klemmelås: 2 stk.  Annen lukking kan også brukes.
Tråd som passer til stoffene.

 Mappen blir sydd av 3 quiltede deler.  Jeg kan lage ferdig quiltede stykker som er klare til å fores.
Det går selvfølgelig an å quilte og dekorere på egen hånd. 

Du kan bestille egne initialer og farger.
Materialpakken med ferdig quiltede deler og egne bokstaver koster: kr.250,-
Materialpakke med stoff, glidelås og klemmelåser koster: kr. 190,-
Tråd er ikke med i pakkene.
 
Jeg må da ha beskjed på forhånd hva jeg skal brodere.
 
Påmelding på telefon:  918 13 108

Så er det bare å ønske velkommen til kurs.
Husk å ta med litt å drikke og bite i, vi  må ha pause underveis.
Jeg har kaffeautomat: kr. 5,- pr.kopp
 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar