torsdag 14. november 2013

HJEMME IGJEN.
 
Hatt en fantastisk tur til New Orleans og Houston.  Høydepunktet var selvfølgelig International Quilt Festival i Houston, men det var veldig gøy å ha vært i New Orleans også med jazzmusikk på hvert hjørne. Båttur på Missisippi med levende jazzorkester ombord og restauranter med jazzorkester med kjente melodier.  Det ble jo litt handling også.  I New Orleans var vi i store handlesentre og det ble både veske, klær og sko.  I Houston finner en jo ut at det er masse man mangler!
 
Måtte prøve et nytt broderi med en gang jeg kom hjem:

Brikke 35cm i diameter

Jeg valgte å ta linstoff i midten, men det er også mønster til å brodere blonde her også.  Fargen bedrar litt på linstoffet, for det er mer likt broderifargen i virkeligheten.

Spesiallinjaler er også  kjekt å ha.  Jeg har jo tidligere vist linjalen for buede linjer og Hunter Star.

Jeg viser her utvalget av spesiallinjaler jeg har for salg:





Alle linjalene har forklaring hvordan dem brukes, men her er det mange variasjonsmuligheter.
Linjalene kan du se nærmere på ved neste sysamling som blir den 20.11. kl. 15-22

,


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar