torsdag 10. oktober 2013

NYE STOFFER
 
Jeg dro og besøkte en leverandør for å handle noen kvadratlinjaler som jeg hadde fått bestilling på.  En ting er sikkert: Det er ikke mulig å la være å handle stoff.  Det var altså så mye lekkert av det nye som var kommet inn som bare lå der og ROPTE på meg.
 
Ta en titt og bli fristet:


 
 

 
 
Filler'n!!  Får ikke de to siste bildene større.  Data blir man aldri klok på!!
Dette her med sykler skal jeg også brodere små og store brikker av.
Det øverste skal jeg bruke til litt større brikker, så motivene kommer fint fram.
 
Prisen er den samme som før: kr. 125,- pr.m. 
Grunnen til at det var så lett å handle, var at det er ikke store ruller, kun 5 meter på hver, mot vanligvis 7-10 meter.  Det er en fordel å kunne plukke på lager.
De blåe er allerede i produksjon av små kaffebrikker.  Jeg synes det blir så fint med stripet lukkekant. 
 
Kan hende jeg må ha en blå stjerne i kjøkkenvinduet også.
 Dette er så gøy!!!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar