torsdag 4. juli 2013

Runde brikker

RUNDE KAFFE- OG TEBRIKKER ca. 20cm i diameter


 
 
Disse har jeg laget helt fra bunnen av i dataprogrammet 5D Embroidery Design Creator.  Koppene på de to øverste har jeg tegnet i tegne-delen av programmet.  Den nederste te-koppen er et kjøpt design.  Det er jo så enkelt å kjøpe design ved nedlasting av filer, bare noen tastetrykk, så er det her.  Farlig enkelt, for det er jo så mye å velge i.
 
Her har jeg faktisk maskinen gjort alt i ramma: Quilting, applikasjon/brodering, sydd på kroklisse og bakstykke.  Bakstykket hadde jeg gjort klart med åpning bak til å vrenge alt gjennom til slutt.  Så var det bare å sy igjen åpningen bak.
 
Jeg klippet vekk vatt fra sømmonnet før jeg vrengte tilslutt, så var det bare å presse tilslutt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar