lørdag 6. april 2013

Sysamling tirsdag 9.4. kl. 17 - 22:  BUEDE SØMMER

Dette skal bli et slumreteppe til å ha på terrassen i sommer.  Her har jeg stupt ned i stoffbitene mine og finner fram lilla og offwhite stoffer. Jeg skal bruke lilla fleece på baksiden.

Veldig greit å skjære til med den nye linjalen som har spor til buede linjer.  Enkel å sy sammen også  Det står mange modeller i siste My Quilt, hvor det rødeste bilde er fra.  Jeg har også igjen av det enkle mønstret (helt øverst i bildet)hvor det blir sydd 2 forskjellige størrelser av buene og satt sammen til et stort teppe. 

Kom gjerne og lån linjalen min, men jeg har også disse for salg.

Ellers kan du gjøre hva du vil.  Kanskje gjøre ferdig en brikke?  Her er en ny modell i liten kaffebrikke:


Har også ferdig "halvfabrikata" til sminkepung og clutchveske.

Gi beskjed hvis du har lyst til å komme og når.  Det er begrenset hvor mange jeg kan ta samtidig.

Ta med noe å drikke og litt å bite i, hvis du vil.  Kaffeautomat.

Bare ring eller send melding på 918 13 108, hvis du lurer på noe.


Gi beskjed om du vil komme og når.  Det er begrenset hvor mange det er plass til samtidig.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar