fredag 26. april 2013

Lyst til å sy Clutch-veske sammen med meg?
Jeg har bestilling på en til som skal være til Eline.  Har laget ferdig malen i broderirammen:
Har 3 stykker til som er ferdig fra broderirammen.  De er det ikke noe ekstra dekor på, men er quiltet med sirkler som går i hverandre som er veldig dekorativ i seg selv:
Det går også an å applikere eller dekorere på annen måte.  En brosje eller nål kan også være artig å sette på.  Heklede blomster eller hjerter, her er det bare å bruke fantasien.

Jeg kan også lage etter ditt ønske med farge og dekor,  f.eks. ditt navn eller initialer.


Malene fra broderirammen koster kr. 175. I tillegg må du ha fòr, glidelås, D-ring, liten karabinkrok, glidelås min. 22cm og min 15cm tynn lås til lomme i fòret. Til fòret trenger du 30cm i hel bredde av stoffet.

Total materialpakke: kr.250. 

Det går utmerket an å quilte og dekorere 2 stykker på 25x35cm som du kan sy Clutch-veske av.

Gi meg beskjed, tlf. 918 13 108, hvis noen har lyst til å være med å sy, så finner vi en dag/kveld som passer.  Jeg kan ta max 4 ekstra utenom meg selv.
 







1 kommentar:

  1. Suerfine cluth. Kjekt å kunne sy dem selv, da kan man ha en til et hvert antrekk.

    SvarSlett