fredag 22. mars 2013

Min I-pad-veske
Hei.
Jeg er en dame på 65 år med interesse for søm, lappeteknikk, quilting og brodering på maskin.  Har Husqvarna maskiner og dataprogrammene 5D Embrodery og 5D QuiltDesign Creator.  Mange muigheter har jeg funnet ut.   Gått på kurs hos Marit hos Quiltefryd i Tønsberg og lært veldig mye.  Nå klarere jeg en del selv også, og det er gøy å lage egne design.
 
Jeg pleier å si at alt jeg lager er til salgs, så ikke vær redd for å spørre. 
 
En del stoffer, tråd og tilbehør til lappeteknikk har jeg for salg. her er det åpent når som helst, bare ring eller send melding på forhånd.
 
Sysamlinger her hos meg vil jeg bruke denne bloggen til å presentere hva jeg har som tema den dagen, men ellers kan du gjøre hva du vil på disse sysamlingene.    Jeg har maskiner for utlån, men ta gjerne med din egen.
 
Holder også kurs ved behov.
 
Her har jeg laget veske til min I-Pad med plass til trådløs rutter i lommen i front. 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar