onsdag 27. mars 2013

Halvfabrikata av små og store brikker.
 
 
Litt forskjellig av det jeg lager, og alt er til salgs.  Her er det meningen at du kan gjøre resten selv.  d.v.s legge på bakstykke og sy på lukkekant.  Jeg strør litt pulverlim(sånn som du kan reparere rift i stoff med) bak på brikka før jeg stryker fast bakstykket, da sitter det også i vask.  Ellers kan stoffet bare ligge løst bak. Pulverlim kan du få kjøpt her hos meg.
 
 De enkleste "tid for te" koster kr. 35, mens den lille med kaffekopp og "kaffetår" koster 45.  De store koster koster 75, bortsett fra den med flere stoff, som koster kr.100.
 
Du kan også få med stoff til bakstykke og lukkekant:
kr.15 for de små, og kr. 20 for de store. 
 
Jeg kan montere ferdig: kr. 85 for de små, og 100 for de store.
Bestill så mange du vil, farger og tekst kan du få etter ønske. 
Ring, send en melding på 918 13 108, eller ta kontakt på annen måte.  Fraktomkostninger kommer i tillegg ved sending i posten. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar