søndag 23. februar 2014

ÅPEN DAG:

Onsdag 26. februar fra kl.15 til 22. 

 Gjør hva du vil, om du vil komme for å sy eller bare ta en titt, og kanskje handle.
Denne gangen blir det fokusert på åttebladrosa Lemoyne Star, sydd med spesiallinjal i forskjellige størrelser.  Du kan låne min linjal her, men jeg har også linjalen for salg til kr. 298,-. Du må regne med å få dilla.







Har også skåret opp til blokkene som er brukt i påskemønstret til AnnaKa, og viser hvordan vi syr hurtighjørner til stjerna som er brukt der. Stitcheryet er jeg i gang med. 

Ta med noe å bite i, hvis du har tenkt å bli en stund.  Har kaffeautomat.  Gi meg beskjed på telefon 918 13 108 eller e-mail: opett-ch@online.no   så jeg vet omtrent når du kommer. 

Gi beskjed om du vil låne maskin.  Jeg har 3 maskiner for utlån.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar