tirsdag 1. mars 2016

NÅ NÆRMER PÅSKEN OG VÅREN SEG MED STORMSKRITT!

Jeg har funnet fram og  selger diverse for ikke å få for stort lager av ferdiglagde ting.  Jeg bruker mye broderimaskinen, men syr også vanlig lappeteknikk.  Synes det er gøy å bruke spesiallinjaler og utforske nye teknikker.

Har en del på tilbud av det fra i fjor:


Disse er ca. 20cm i diameter og koster egentlig kr.175.  Disse som du ser selger jeg for kr.100 pr.stk.
Skal jeg lage flere av samme slaget vil det koste kr.175 pr.stk.


15cm i diameter
Diameter ca.15cm.  Koster egentlig kr.125, tilbud på disse du ser kr.75.  Skal det lages flere av samme slaget blir prisen kr.125 pr.stk. 

25 x 34cm
Har 2 stk. av denne

Har 2 stk. av denne

Har 3 stk. av denne

ca. 25 x 34cm.  Koster egentlig kr.300, tilbud på disse du ser kr.175. Skal det lages flere av samme slaget eller andre blir prisen kr.300 pr.stk.

Har også noen enslige brikker som selges for kr.100.  Disse vil jeg du skal komme å se på.
Du kan legge igjen beskjed på Facebook eller telefon/sms 918 13 108

26x36cm
Denne er ny i år og koster kr.300.  Har laget bare en foreløpig, men det lar seg ordne å lage flere før påske.  Disse kan også brukes etter påske og utover. 

Jeg holder til i Eikerkroken 14 i Hokksund.  Dette er på Lerberg i nærheten av nye byggefeltet i Harakollen

Dette er et utvalg av det jeg har for påske, men jeg har masse annet av både brikker, vesker, toalettmapper og litt sånn kjekt å ha.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar